شرایط فروش و ارسال کالا ، موجودی جدید ، تخفیف ها و پیشنهادهای ویژه

با عرض سلام خدمت همراهان همیشگی استوکالا

با توجه به موجودی محدود کالاها از ابتدای سال 1399 ، افزایش قیمت ارز و همچنین نامعلوم بودن وضعیت واردات انواع کامپیوتر و سخت افزار ، کلیه پیشنهادهای ویژه ، تخفیفات و همچنین پیش فاکتورهای صادر شده ، فقط تا پایان اردیبهشت ماه دارای اعتبار هستند .

همچنین سفارشاتی که بصورت آنلاین یا تلفنی ثبت شده اند تا زمان پرداخت مبلغ فاکتور ، قطعی نبوده و در صورت اتمام موجودی و یا افزایش قیمت از ابتدای خرداد ماه شامل شرایط فروش و قیمت جدید خواهند شد .

 

فهرست محصولاتی (موجودی محدود) که طی چند روز آینده به سایت افزوده می شوند :

 

  • آل این وان لنوو در ابعاد 20 و 23 اینچ با مشخصات سخت افزاری متنوع؛ از پردازنده 2 هسته ای تا Intel Core i5 نسل چهار
  • لپ تاپ های استوک گرید A+ و A (دارای تخفیف) با خط و خش ظاهری و جزیی با مشخصات متنوع ؛ از پردازنده 2 هسته ای تا پردازنده قدرتمند Intel Core i7
  • کیس های استوک سایز مینی (مینی کیس) ، اولترا مینی (اولترا اسلیم) ، تاور (بزرگ)  و کیس های Workstation دل و اچ پی ؛ از پردازنده 2 هسته ای تا پردازنده های Intel Xeon با قدرت پردازش سرور
  • سرورهای HP سری G8 با مشخصات متفاوت و قیمت جدید
  • مانیتورهای استوک در 4 مدل جدید ، در ابعاد 19 تا 23 اینچ گرید A+ و مانیتورهای دارای تخفیف مناسب ( دارای پیکسل سوخته یا هاله و خش جزیی )

 

شرایط خرید و ارسال کالا

 

  • ارسال رایگان به سراسر ایران
  • دریافت یک عدد کیف رایگان به ازای خرید هر لپ تاپ
  • بسته بندی مطمئن کیس ، مانیتور و کامپیوتر های رومیزی سایز مینی به همراه ضربه گیر و جعبه
  • 10 روز گارانتی فنی و معتبر استوکالا (گارانتی یکساله در صورت تمایل مشتری و پرداخت مابالتفاوت)
  • عدم فروش حضوری تا پایان بحران کرونا
  • عدم فروش به صورت تعداد به همکاران محترم ( به دلیل محدودیت موجودی کالا )
  • ارسال سفارشات با تاخیر 48 ساعته به دلیل حجم بالای سفارشات و رعایت دقت و نظم

  

لازم به ذکر است که اشغال بودن خطوط تلفن یا تاخیر در پاسخگویی تلگرام بدلیل طولانی بودن مکالمات و حجم تماس ها و پیغام ها می باشد . ضمن پوزش به دلیل انتظار در صف اتصال به کارشناسان فروش ، تقاضا داریم در صورت تصمیم قطعی به خرید محصولات موجود (دارای قیمت) ، لطفا از طریق سایت سفارش خود را ثبت نمایید تا کارشناسان فروش در اسرع وقت با شما تماس بگیرند .

استوکالا به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی در زمینه ارائه با کیفیت ترین محصولات کامپیوتری استوک و متنوع از سال 1393 (تاسیس فروشگاه اینترنتی استوکالا ، در کنار فعالیت در بازار کامپیوتر تهران) تاکنون ، همواره رضایتمندی مشتری و ارائه خدمات متمایز را سرلوحه کار خود قرارداده است و با حمایت شما عزیزان از حدود 200 بازدید روزانه در ماه های ابتدایی راه اندازی سایت به رکورد متوسط 15 هزار بازدید در روز و 12.5 میلیون بازدید از ابتدای تاسیس رسیده که این مهم جز با اعتماد و حمایت شما عزیزان حاصل نمی شد .

امید است پوزش ما را به دلیل نارضایتی جزئی در موجودی کالاها یا تاخیر احتمالی پیش آمده در ارسال کالا در ابتدای سال 1399 پذیرا باشید .تمام سعی ما بر این است نقاط ضعف احتمالی در استوکالا به حداقل ممکن کاهش یابد.

فعالیت مجموعه در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام تا پایان خردادماه مجددا آغاز می گردد. همچنین در جهت بهبود و سرعت بخشیدن به خرید اینترنتی از سایت ، تغییراتی در قالب گرافیکی ، عکس کالاها ، منوها و دسته بندی محصولات اعمال خواهد شد.امکان چت آنلاین در سایت و ارسال سریع عکس واقعی کالا نیز فراهم خواهد شد.

لازم بذکر است استوکالا هیچ شعبه و نمایندگی در سراسر کشور ندارد و کلیه سایت ها و کانال هایی که در نام ، لوگو و یا ساختار سایت با استوکالا تشابه دارند ارتباطی با این مجموعه نداشته و مسئولیت واریز وجه و خرید کالا از این سایت ها به عهده خریداران محترم می باشد .

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)