کرونا ، بزرگ ترین اتفاق قرن اخیر بود که وقوع آن موجب شد بسیاری از کسب و کارها ، تغییرات اساسی در فرایند فروش خدمات و محصولات خود را شروع کنند . یکی از مهم ترین ارکان آموزشی کشور که دچار تغییرات گسترده شد ، نظام آموزش و پرورش بود .

مسئولان و دست اندرکاران در زمینه آموزش با همکاری جمعی از مهندسان تصمیم گرفتند که با طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن شاد ، مشکل آموزش از راه دور دانش آموزان را رفع نمایند . برای استفاده از برنامه شاد ، می توان هم از نسخه تحت وب و هم از نسخه اندروید استفاده نمود . بنابراین تهیه یک لپ تاپ یا تبلت برای دانش آموزان به مهم ترین نیاز سال تحصیلی جاری تبدیل شد .

خرید لپ تاپ استوک

  
برای تهیه لپ تاپ استوک مناسب جهت اجرای برنامه شاد ، نیازی به امکانات سخت افزاری چندان بالایی وجود ندارد . شما می توانید با تهیه یک لپ تاپ استوک با پایه ای ترین امکانات موجود ، برنامه شاد را در سیستم خود باز کرده و به کلاس های درسی بپیوندید . برای پیوستن به کلاس های درسی آنلاین از طریق سیستم عامل ویندوز ، می توانید آدرس shadweb.iranlms.ir را در مرورگر خود تایپ کرده تا به محیط کلاس های خود دست یابید و به تعامل با مدرس و دانش آموزان بپردازید .

کلاس آنلاین در اپلیکشین شاد


اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا بهتر است لپ تاپ استوک خریداری نمایید ؟! خرید لپ تاپ نو و آکبند ، حتی با پایه ای ترین امکانات ، مستلزم هزینه زیادی است . همچنین لپ تاپ های نو لزوما انتخاب های بهتری نیستند ؛ در نظر بگیرید که با همان هزینه می توانید لپ تاپ استوکی با قدرت پردازش و ظرفیت حافظه بالاتر تهیه نمایید و در آینده نیز از آن کامپیوتر برای اهداف و کارهای دیگر نیز استفاده نمایید . در ادامه با ما همراه باشید تا با لپ تاپ استوک و تبلت استوک مناسب برای دانش آموزان آشنا شوید .

خرید آنلاین تبلت ویندوزی استوک

  
تبلت ها ، بهترین همراهان کاربران هستند ؛ خصوصا اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده نمایید . تبلت های ویندوزی به سبب طراحی ظریف تر ، وزن کمتری نیز دارند و کاربران در حمل آنها دچار مشکل نخواهند شد . همچنین بسیاری از تبلت های ویندوزی ، همراه با کیبورد مخصوص خود ارائه می شوند ؛ بنابراین نیازی به هزینه اضافی برای تجهیزات جانبی نخواهید داشت . علاوه بر این ، یکی از مهم ترین ویژگی های تبلت ها ، امکان استفاده از سیم کارت است که به شما کمک می کند به راحتی در هر نقطه ای از کشور به اینترنت متصل شوید . در ادامه با استوکالا همراه باشید تا با سبک ترین کامپیوترهای استوک همراه آشنا شوید .

تبلت ویندوزی برای اجرای اپلیکشین شاد

     

تبلت ویندوزی HP Elite x2 1012 G1

  
تبلت ویندوزی HP Elite x2 1012 G1 با بهره مندی از پردازنده جدید Core M نسل شش از محصولات شرکت اینتل ، هشت گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه اصلی ، می تواند در هر تقطه ای از ایران شما را به جلسات آنلاین ، کلاس درس و انواع گردهمایی های آنلاین متصل نماید . برای استفاده از اپلیکیشن یا نرم افزار شاد دیگر نیازی به اتصال به مودم جداگانه ندارید و می توانید به راحتی سیم کارت متصل به اینترنت را به این تبلت وارد کرده و به محتوای آنلاین دسترسی داشته باشید . برای ارتباط با صفحه لمسی این تبلت می توانید علاوه بر انگشتان خود ، از قلم مخصوص که داخل آن قرار دارد نیز استفاده نمایید . ضمنا برای جلوگیری از دسترسی افراد غریبه به اطلاعات خود می توانید حسگر اثر انگشت را فعال کنید تا امنیت تبلت استوک HP خود را تقویت نمایید . اگر نیاز دارید که به صورت متمرکز به انجام کارها بپردازید ، کافیست کیبورد مسافرتی را به تبلت متصل نمایید .

   

لپ تاپ تبلت شو Toshiba Portege Z20t

  
تبلت ویندوزی بعدی ، محصولی با کیفیت از شرکت خوشنام توشیباست . لپ تاپ تبلت شو Toshiba Portege Z20t ، از پردازنده Core m5 نسل شش بهره می برد . این پردازنده دو هسته ای در کنار رم هشت گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه پرسرعت SSD M.2 ،  تبلت ویندوزی Toshiba Portege Z20t را به یکی از محبوب ترین لپ تاپ های تبدیل شونده ، مبدل کرده است . قلم به دست بگیرید و طراحی کنید ، نتایج کار شما را شگفت زده خواهند کرد . این لپ تاپ جداشونده از کیبوردی با قابلیت جداسازی بهره مند است ؛ بنابراین تا زمانی که نیازی نیست ، می توانید از نمایشگر Full HD آن به عنوان تبلت استفاده نمایید . چه چیزی از این بهتر که کامپیوتر شما هم قابلیت تبدیل شدن به لپ تاپ را داشته باشد و هم تبلت . برای شرکت در کلاس های شاد و استفاده از اپلیکیشن شاد یا جلسات کاری نیز نگران نباشید ، این لپ تاپ تبلت شو ، هم در پشت دستگاه و هم در قسمت جلویی ، دارای دوربین و میکروفون است .

کلاس آنلاین مدارس و دانشگاه ها در دوره کرونا

 

سرفیس استوک Microsoft Surface 3

  
تبلت سرفیس مایکروسافت ، از محبوب ترین تبلت های ویندوزی است . تبلت Microsoft Surface 3 با استفاده از پردازنده Atom ، رم چهار گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه پرسرعت SSD ، قادر به اجرای برنامه های تحت سیستم عامل ویندوز است . کافیست قلم و کیبورد را به آن متصل نمایید تا مانند یک لپ تاپ به تعامل با آن بپردازید . همچنین این تبلت ، از تمام پورت های مورد نیاز برای اتصال دستگاه های جانبی برخوردار است . دوربین های فوق العاده این تبلت مایکروسافتی ، تصویری موثر از کاربر را در جلسات ثبت خواهد کرد ؛ بنابراین خیالتان از بابت کیفیت تصاویر راحت باشد . اگر تمایل به افزایش میزان حافظه این تبلت ویندوزی استوک داشته باشید می توانید با استفاده از کارت حافظه به این هدف برسید .

   

خرید آنلاین کامپیوتر استوک

  
دنیای لپ تاپ استوک گسترده تر از تصور خریداران است ؛ محصولات بسیاری که در درجه های کیفیت مختلف طبقه بندی شده اند و کارشناسان استوکالا بهترین ها را برای فروش انتخاب کرده اند تا لپ تاپ های سالم با ظاهری تمیز به دست خریداران محترم برسند . در خرید لپ تاپ استوک بهتر است به جز استفاده های معمول ، زمینه هایی که در آینده نیز می خواهید به آنها بپردازید را نیز در نظر بگیرید تا انتخاب به صرفه تری داشته باشید . به عنوان مثال ، اگر قصد دارید در آینده به کارهای گرافیکی بپردازید بهتر است اقدام به خرید لپ تاپ های ورک استیشن نمایید . برای مشاهده جدیدترین لپ تاپ های استوک در فروشگاه استوکالا می توانید از لینک های خرید لپ تاپ استوک HP ، خرید لپ تاپ استوک Dell ، خرید لپ تاپ استوک Lenovo استفاده نمایید .

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)