کرونا در سال گذشته ، علاوه بر تغییرات عظیم سیستم آموزشی کشور ، موجب برخی اتفاقات ناخوشایند همچون رکود کسب و کارهای سنتی گردید . بسیاری از کسب و کارها از فرصت پیش آمده استفاده کرده و با تغییر در شیوه ارائه محصولات و خدمات ، پا در مسیر بهبود گذاشتند .

بسیاری از شرکت ها شروع به تقسیم بندی نیروهای خود برای دورکاری و حضور حداقلی کردند . برخی رده های شغلی نیز از بین رفته و جای خود را به روال های الکترونیک دادند . برای این دسته از افراد بهترین فرصت فراهم شده تا با یادگیری مهارتی به روز و جذاب، آینده شغلی تضمین شده ای را داشته باشند .
در تمام موارد مطرح شده در بالا ، یک ویژگی مشترک وجود دارد ؛ برای هم گام شدن با تغییرات ، باید به کامپیوتر دسترسی داشته باشید . با توجه به شرایط اقتصادی موجود ، خریداری لپ تاپ یا کیس کامپیوتری جدید برای همگان مقدور نیست ؛ ولی این موضوع نباید تبدیل به سدی میان شما و آینده درخشانتان گردد .

   

سیستم آکبند سطح پایین یا لپ تاپ استوک سطح بالا ؛ مسئله این است !

  
برخی افراد معتقدند که با پایین آوردن انتظاراتشان از سیستم و سفارش یک کامپیوتر با قدرت پردازشی پایین تر و ظرفیت ارتقاء کمتر ، شاید بتوان یک لپ تاپ یا کیس کامپیوتری نو و آکبند تهیه کرد ؛ این تفکر اشتباه نیست ، اما با گذشت زمان که نیاز به اجرای برنامه های بیشتر و تخصصی پیدا کنید ، ظرفیت پردازشی پایین لپ تاپ یا کیس کامپیوتری آکبند ، مسئله ای است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد . بنابراین پیش از خرید لپ تاپ یا کیس کامپیوتری حتما این نکته را در نظر داشته باشید که در آینده نه چندان دور ، حوزه کاری شما چه خواهد بود و چه نرم افزارهایی را برای کار در آن حوزه به کار خواهید گرفت .

گذر کسب و کارها ازشیوه سنتی به مدل دیجیتال


با توجه به مسائلی که بالاتر اشاره شد ، با هزینه ای معادل یک کامپیوتر سطح معمولی آکبند ، می توان بهترین کامپیوترهای استوک با ظاهر تمیز را تهیه کرد و تا سالها از آن به عنوان کامپیوتر اصلی استفاده نمود . لازم به ذکر است که لپ تاپ های استوک و کیس های کامپیوتری دست دوم از برندهای معتبر اروپایی و امریکایی هستند ؛ بنابراین با خرید لپ تاپ استوک یا کیس دست دوم ، کامپیوتری اصل با چیدمان کارخانه ای خواهید داشت و در صورت نیاز می توانید در زمان خرید ، درخواست ارتقاء سیستم را بدهید .

  

لپ تاپ استوک یا کیس کامپیوتری دست دوم

  
برای انتخاب بین هرکدام از این دو محصول کافیست نوع شغل ، محیط کار و بودجه خود را در نظر بگیرید . بسته به نوع شغل ، ممکن است خرید کیس کامپیوتری به خرید لپ تاپ ارجحیت داشته باشد ؛ به عنوان مثال اگر جزو افرادی هستید که به صورت حرفه ای به بازی می پردازید ، پروژه های طراحی و پیاده سازی چندرسانه ای را بر عهده می گیرید ، در حوزه تصویربرداری پزشکی مشغول به کار هستید و ... بهتر است از کیس های کامپیوتری استفاده نمایید تا بتوانید به راحتی امکانات و قطعات آن را تعویض نمایید یا ارتقاء دهید . اگر به صورت خانگی یا اداری از سیستم کامپیوتری خود استفاده می نمایید ، بین دفاتر مختلف جابه جا می شوید یا محل کار ثابتی ندارید ، لپ تاپ استوک ، انتخاب بهتری است .

با وجود تمام مسائل مطرح شده در بند بالایی ، اما باز هم شاهد تولید و فروش لپ تاپ گیمینگ ، لپ تاپ ورک استیشن و سایر انواع لپ تاپ ها هستید . کاربران این لپ تاپ ها ، با رضایت کامل از خرید لپ تاپ های تخصصی ، به اجرای برنامه ها و پیشبرد پروژه های خود می پردازند . بنابراین به طورکلی می توان گفت که شاید خرید لپ تاپ استوک ، برای اشخاص ، گزینه بهتری باشد و در مقابل خرید کیس های کامپیوتری برای شرکت ها ؛ به هر حال نمی توان از قابلیت جابه جایی لپ تاپ ها چشم پوشی کرد .

 

 نقش کاربردی کامپیوترها در دوران کرونا

  

دورکاری از منزل از فرصت های به وجود امده در دوران کرونا

کسب و کارهای آنلاین ، باید به شیوه آنلاین مدیریت شوند ؛ بنابراین لازم است با استفاده از یک کامپیوتر ، لپ تاپ یا کیس ، نبرد خود را در میدان رقابت بر سر شناخت بیشتر و جایگاه بالاتر شروع کنید ؛ تصمیم سریع تر ، بازدهی بهتری را برای کسب و کارهای فعال در پی خواهد داشت .
اگر به تازگی متوجه فرصت های شغلی جذاب در دوران کرونا شده اید ، بهتر است هرچه سریع تر اقدام به تهیه یک کامپیوتر دست دوم نمایید تا از قافله کسب درآمد اینترنتی عقب نمانید . کافیست حوزه فعالیت خود را مشخص نمایید ؛ فروشگاه اینترنتی استوکالا برای تمام سلایق و نیازها ، کامپیوتر دارد. اگر به تازگی دانشجو شده اید یا به دلیل شرایط کرونا ، کلاس هایتان به صورت آنلاین برگزار می شوند ، از خرید تبلت های ویندوزی استوکالا جا نمانید. همچنین اگر به دنبال قدرت پردازشی بالاتر هستید ، لپ تاپ های مناسب برای اجرای برنامه های مختلف آموزشی و پروژه های دانشگاهی نیز آماده برای فروش هستند .

  

خرید آنلاین لپ تاپ استوک

  
امروزه ، خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی معتبر ، موجب بهبود استفاده از زمان افراد می گردد . علاوه بر این ، برعکس بازار فیزیکی که برای مشاهده محصولات مختلف مجبور بودید به مغازه های مختلف سر بزنید تا انواع لپ تاپ های یک برند یا کاربری خاص را ببینید و سپس تصمیم به خرید بگیرید ، در فروشگاه اینترنتی استوکالا ، می توانید اطلاعات تخصصی کامپیوترهای استوک را مشاهده نمایید و با مقایسه بین مدل ها و برندهای مختلف ، به خریداری لپ تاپ یا کیس مورد نظر خود بپردازید .
استوکالا ، با ارسال رایگان محصولات خریداری شده ، در کنار مهلت تست ده روزه ، امکانات لازم برای تست فرد به فرد خریداران محترم را فراهم کرده است . همچنین اگر هنوز نمی دانید که چه لپ تاپ ، کیس کامپیوتر یا سروری برای استفاده شما مناسب است ، می توانید با واحد فروش استوکالا تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های لازم را دریافت نمایید .

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)